روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

بازگشت 3 باره!!

سلام دوباره به دنیای زیبای مجازی!!  

انگار قسمت اینه که هر سال یه بار بیام اینجا! 

 

خیلی به این نوشتنا نیاز دارم. چون خیلی وقتا احساس تنهایی و بغض دارم. لازم دارم که واسه کسی حرف بزنم. کسی هم که گوش شنوای درد دل رو داشته باشه هم که پیدا نمی شه.  

شوهر خوبی دارم ها! ولی فقط یه شوهر خوبه! خیلی وقتها اصلا نمی فهمه حرفی که میزنم یعنی چی!! تفسیرهای نادرست میکنه یا میاد همدردی کنه که گند می زنه به همه چی و لجم و در میاره!!  وای از دست این مردا!!! چرا اینقدر خنگن؟؟ !!  خلاصه که دوباره یاد اینجا کردم. !!!  اما یه چیزی که من و ناراحت کرد این بود که چند تا از دوستای خوبم دیگه نیستن < رها و همدل > !! خیلی دلم میخواست ازشون با خبر بشم. 

.... 

... 

.. 

تا بعد...