روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

پیلیز هلپ می!

سلام!

امروز شنبست !! یه هفته دیگه شروع شد ! یکم کارا امروز زیاد بود. دست تنها هم بودم. اون امروز و فردا نیستش. میره مأموریته تهران! از روز چهارشنبه ندیدمش. دلم واسه دیدنش تنگ شده.

این مسافر منه که رفته ، یه مسافر هم داریم که خانوادگیه !!! (!!!) منظورم داداشی خودمه!

این مسافر ما جایی نرفته بلکه از جایی اومده ، تاجیکستان کار می کنه. یک کشور مزخرف ف ف ف ف ف ف!!! امکانات زندگی اش زیر خط فقره !! برق و گاز ندارن ، تو این سرماهای وحشتناکه این زمستونی. طفلی ها با بخاری نفتی چکه ای سر می کنن !! مهندسای طفلی مملکت و بردن اونجا عذاب بدنشون!  تعهد یک ساله کار داره اونجا وگرنه اصلا نمی موند اونجا !! تازه رفته، فقط ۴ ماهه! تا یکسالش تموم بشه، خودش هم تموم شده!  

راستی پیشنهاد می تونین در مورد هدیه ولنتاین بدین؟؟

یه چیزایی تو ذهنم هست ، یه بسته شکلات در کنار یه کادو ! حالا کادوش چی باشه، موندم!

یه پیراهن ، یه کفش ( اینو خیلی لازم داره، آخه یکم چون تو مایه های آقا غولست (!!!!!!) سایزش به سختی پیدا می شه! ) ، کتاب ( نه اینو اصلا اهلش نیست متاسفانه ! )، م م م م ... دیگه چی؟؟؟

امسال ولنتاین خیلی واسم جدیه!!  

پس پیلیز هلپ می !!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بوسه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

وصال تنها دعای خیر من برای توست...

هاله شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://mohammadandhaleh.blogfa.com/

به نظرم پیراهن یا پلیور خوبه
یا حتی با هم ست کنی و اگه هم خیلی خواستی لاو بترکونی یک کراوات هم اضافه کنی بهش

همدل شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://hamdellife.blogsky.com

به نظم هرچی می خری مهم نیست ولی تزئینش باید عالی باشه یه قلب گنده بخر!!!!!!!!! یه ساعت هم می تونه خوب باشه ها !!!!!

آرش شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام...
در مورد برادرت نگران نباش و آمارهایی که پسرا از تاجیکستان به خانواده میدن با آمارهایی که به دوستاشون میدن فرق می کنه و منم آمار تاجیکستان رو دارم و اصلا هم جای بدی نیست !
در مورد ولنتاین هم یه ادوکلن polo black بخر که هم اون کف کنه و هم خودت بوشو حس کنی حال کنی.
چون دوست هستی آمار ادوکلن شخصی ام رو بت دادم ها !
شاد باشی...آرش.

همدل شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://hamdellife.blogsky.com

میدونی صحرا جون من تو این دوسال خیلی تجربه کسب کردم . باید ببینی تو زندگیت چی از همه مهمتره و برای من عشق و دوست داشتن بالاتره و به همین دلیل بقیه ناراحتی هارو برای این هدف بی ارزش می دونم البته تا اونجایی که واقعا به روح و شخصیت خودم صدمه ای نزنه سعی می کنم زندگی رو برای اطرافیانم شیرینتر کنم (((((=

خیلی گلی!
that`s all!!

رها شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://hadisetanhaee.blogsky.com

به نظر من هم یه ادکلن بگیر. ART خیلی خوش بوه. هم زنونه اش خوبه هم مردونه اش.
تزئین خیلی خوچگل کن .

تا بعد
رها

من با فکر ادوکلن رفتم ولی چیز جالبی گیرم نیومد خداییش! اون مارکی که آرش می گفت که اصلا نبود بقیش هم به دلم ننشست! :(

گلی شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ http://mygreendays.blogfa.com/

خانم خانما سلام
به نظر من عطر آپشن خوبیه و خیلی خوب می شه کادوش کرد!
... من بیچاره رو بگو که تولدش عطر خریدم و حالا چی کار باید بکنم؟!!!!!

پس این دفعه پولیور بگیر خوب؟؟

..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.1taaa.blogfa.com

سلاممممممم.......
همه برا والنتاین کادو میگیرن اگه میخوای ابتکار به خرج بدی هیچی نگیر براش !!!!!!!!D:

بسیار بسیار بسیار مشعوفم از راهنماییت!!
من اگه سوال دیگه ای هم داشته باشم می تونم بیام پیشت؟؟!! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد