روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

سال نو مبارک.

سلام!

سال نوتون مبارکتون!!!! بیا جلو، آهان!! جلوتر....  ماچ چ چ چ چ چ ..... موچ چ چ چ چ !!

100 سال به از این سالها!!

 روز اولی چطور بود؟؟ خوش گذشت؟؟ چیا عیدی گرفتین تا به حال؟؟

-          واسه من که روز خوبی بود. پر جنب و جوش!!  تا 15 دییقه (!!! درسته دییقه، لطفا به زبان عامیانه و محاوره ای بخونین نوشته هامو!!!! ) قبل سال تحویل که یکم خورده کاری تو حیاطمون مونده بود که داشتیم با مامان انجام می دادیم، بعدش خاکی – پاکی اومدیم خونه. تا دست و رویی آب زدیم و  لباس خوشگلا رو پوشیدیم و بزک دوزک کردیم اومدیم که بشینیم سر سفره هفت سین ، سال تحویل شد!!! یعنی در زمان سال تحویل در حال نشستن بودیم ، بین زمین و آسمون!! خوب یعنی تا آخر سال چجوری پیش میره اوضاع!!! ؟؟؟  خدا داند و بس!

-          امسال سفره هفت سین مون غم داشت! یه غم بزرگ!! امسال اولین سالی بود که بابا پیشمون کنار سفره هفت سین نبود!! جاشو عکسش گرفته بود!! خواهرم که مسافرت رفته بودن، بعد سال تحویل که زنگ زد ، داشت گریه می کرد!! می گفت لحظه سال تحویل خیلی یاد بابا افتادم!!  

-          عکس سفره هفت سین :

-          و اما عیدی هایی که گرفتم! تا الان مامانم بهم عیدی داده و اون.  عیدی مامان که مثل همیشه یه اسکناس نو و تا نخورده از لای قرآن . که واسه همه سال تبرک می کنه کیف پولمو! و یه عطر Kenzo هم از اون. خونه خواهرم که نرفتم. داشمون هم که اون ور آبه به بقیه هم که امید چندانی نمیره!! البته حالا دیگه بزرگ شدیم!!!! چشممون به عیدی نباید باشه، زشته!! اِ اِ اِ اِ اِ اِ ه ه ه !!

-          خوب واسه همتون سالی سر شااااااااار از خوشی و سلامتی و موفقیت آرزو می کنم!! خوش بگذره بهتون تعطیلات!! و واسه من هم دعا کنین که در سال جدید اینقدر تنبل نباشم و هر ده روز یک بار نیام اینجا!!! البته از قدیم گفتن دوری و دوستی!!

-          فعلا بابای

نظرات 6 + ارسال نظر
ش.خ جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

سلام. سال نو مبارک - خدا بیامرزدشون..
حالا تازه روز اول بوده - حالا حالا ها وقت هست.

..:: ی ک ت ا ::.. جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.1taaa.blogfa.com

سال نوت مبارک

لیلیوم جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://mydailylife.blogfa.com

صحرا جون سلام . سال نو مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشی عزیزم . خیلی برای پدرت متاستفم . خدا رحمتشون کنه .
راستی با اجازت منم چند روزیه لینکت کردم .

آرش شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.ayneyzan.blogfa.com

سلام صحرا جان...
سال نو تو هم مبارک و امیدوارم الی پر از شادی داشته باشی و به همه آرزوهات برسی...
و از اونجایی که در حال فعالیت بودی سر سال تحویل امسال هم احتمالا سال پر جنب و جوشی خواهی داشت !
شاد باشی...
آرش.

لیلیوم یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://mydailylife.blogfa.com

سلام صحرا جون . با پیشنهادت صد در صد موافقم. خودمم زیاد از پستای طولانی خوشم نمیاد اما چه کنیم دیگه . از لینکتم ممنون .

رها دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ق.ظ http://hadisetanhaee.blogsky.com

خدا همه عزیزانی رو که در سال قبل و سالهای قبل از دنیا رفتن بیامرزه
ان شاا... امسال سال خوبی برای تو و مادر عزیزت باشه

همیشه سلامت و تندرست باشید

تا بعد
رها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد