روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

آخ دلم، وای کمرم!

سلام عزیزانم!

من و که یادتون میاد!!!!!  من همون صحرا خانومه، تنبل خانومم! همونی که هر 10 روز یه بار آپ می کنه!!!  شرمنده اخلاقای ورزشکاریه همتونم!! چی کار کنم، تنبلم دیگه!!  

خوب بذارین از هفته پیش بگم واستون که جاتون خالی یک کمر درد و معده دردی بودم که خدا نصیب هیچ کدومتون نکنه!!  اول فکر می کردم از کلیه هامه! پشتم یه جوری درد می کرد که انگار یه میل داغ و دارن از تو ستون فقراتم رد می کنن! خیلی دردناک بود، تا به حال به این روز نیوفتاده بودم. ۲ تا دکتر رفتم، اولیش که کاری واسم نکرد. دومیش ولی خوب راهنماییم کرد. من به معده بیچارم خیلی فشار می آوردم! بهش گرسنگی می دادم، بعد یه دفه سر ظهر با ناهار لبریزش می کردم و بعدش هم که سنگین می شدم و می رفتم می خوابیدم!!! طفلک معده کوچولوی من!!  دکتر بهم گفت که وعده های غذاییت و هم زیاد کن ولی هر دفعه خیلی کم بخور. درد کمرم هم مال معدم بوده و من خبر نداشتم!!  البته هفته پیش به دلیل آمدن خاله پری جون(!!!) یه مقدار همه چی با هم قاطی پاطی شده بود!! خلاصه تا دم مرگ رفتیم و برگشتیم!!  

- می خوام برم کلاس سفره آرایی!!!!! نخندین!!! مگه یه خانم مهندس نباید این چیزا رو یاد بگیره!!! ایناست که به درد زندگی می خوره !!!  می خوام یکم کدبانو بشم، می خوام از هر انگشتم یه هنر بریزه! تازهههههه می خوام امسال شیرینی های عید و خودم درست کنم. چند تا دستور شیرینی از همکارم گرفتم! باور کنین من خودم جزو دسته ای بودم که مخالف این جور کلاسا بودم، اگه میشنیدم کسی از دوستام رفته پوزخند میزدم! اما جدیدا علاقه پیدا کردم  به کارایی که خانم های کد بانو می کنن!! اصلا از وقتی با اون آشنا شدم. عوض شدم، بیشتر به احساسات و علایق زنانه ام توجه می کنم. قبلا خیلی سعی می کردم، خیلی چیزا رو مخفی کنم. . . . .

حالا بعدا شاید بیشتر دربارش گفتم، ولی حالا حس می کنم دارم یه زن واقعی می شم! امید وارم بفهمین چی دارم می گم!! همه چیزایی که شاید ازش همیشه فرار می کردم حالا دلره واسم ارزش پیدا می کنه. حس می کنم دارم بیشتر از قبل به طبیعت خودم نزدیک می شم!

می فهمین چی می گم؟؟؟؟؟

خوب زیاد حرفیدم!

فعلا بابای ( تا ۱۰ روز دیگه!!!! ) نه، قول می دم زودتر بیام!

نظرات 8 + ارسال نظر
حبه سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://doone.blogsky.com

کار خیلی خوبی می کنی که این دوره ها رو می ری . چقدر آدم سرش توی کتاب و دفتر باشه ؟ تنوع توی زندگی لازمه بابا .
ورزش ُ هنر ...
ادامه بده. کاری که دلت رو می خواد و شادت می کنه. در مورد شروعی که گفتی امیدوارم خوب و عالی پیش بره.

رها سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://hadisetanhaee.blogsky.com

سلام صحرا خانوم

چه عجب ! ستاره سهیل

عزیزم اینکه یه خانوم کار خانومانه بکنه کجاش خنده داره یا کجاش بده.
هر چی بلد باشی باز هم کمه . اتفاقا من هم تو برنامه ام هست که کلاس شیرینی پزی برم اما فکر نمی کنم به این زودیا این توفیق نصیبم بشه .کلاس ورزش و موسیقی فعلا اجازه نمیده.

موفق باشی خانوم کد بانو

الان خوب شدی دیگه خدا رو شکر دیگه نمی تونی بهونه بیاری و آپ نکنی

تا بعد
رها

همدل چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

سابولیک صحرا خانم کدبانوی آینده !!!!!!
می بینم که بسوی سرنوشت رهسپار می شوید!!!

گلی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://mygreendays.blogfa.com/

خانوم خانوما سلام
خیلی کار خوبی می کنی که این نوع تنوع رو در زندگیت تجربه می کنی .... این رو هیچ وفت یادت نره که هرچه قدر هم تحصیل کرده و با سواد باشی بازهم باید همسر خوبی برای شوهرت ... مادرت خوبی برای فرزندات ... و زن خوبی برای خونت باشی!
اگه یه غذای بد مزه درست کنی و بذاری جلو شوهرت هیچ وقت نمی گه عزیزم چون مهندسی بد طعم بودن این غذا اصلا ایرادی نداره ...
امیدوارم توی همه کارات موفق باشی و مطمئنم همونطوری که مهندس خوبی هستی کدبانوی خوبی خواهی بود.

آرش پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.ayneyzan.blogfa.com

سلام صحرا...
چی بگم ! نی زن یه چند روزی یه که سیماش قاطی کرده! ولی درست می شه...
ممنون به خاطر کامنتت..
صحرا نسبت به سلامت خودت بی اهمیت نباش...
و خوشحالم از این که احساس خوبی داری و امیدوارم که روزهای خوش در پیش روت باشه..
شاد باشی...
آرش.

رها یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ب.ظ

عزیزم دوباره کم کم دارم فراموشت می کنم

شما؟

رها دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ

مثل اینکه قسمت نیست قبل از سال نو شما رو ملاقات کنیم

فر ارسیدن سال نو را به تو دوست عزیز و همسر آیندتون تبریک می گم
امیدوارم سال جدید خبرای خوب خوب بشنویم که شما مزدوج شده اید
سالی پر بار به همراه سلامتی برات آرزومندم

تا سال بعد
رها

آرش پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.ayneyzan.blogfa.com

سلام صحرا....
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی و به آرزوهات برسی...
همیشه شاد باشی...
نوروزت پیروز
آرش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد