روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

گرفتم!

ممنون از تمام راهنماییهاتون عزیزانم !

دیشب که رفتم خرید کنم همه چیزایی که گفته بودین و نگاه کردم و قیمت کردم. عطر و ادوکلن ، پیراهن و کراوات، پولیور ، کفش .

و بدین وسیله اعلام می دارم که برای آن عزیز دلک کادویم را گرفتم!
یک عدد پولیور over & over  !!
خیلی خوچگله !! هوس کردم خودم بپوشمش ( شانس آورد که سایزش ۲ برابر منه !! )

یه بسته شکلات هم می ذارم کنارش !  چطوره؟ خوبه؟ 

حالا یه نظر خواهی دیگه! با یه کادوی خوچگل کادوش کنم یا همینجوری بذارم تو یه ساک خوچگل ! هان؟؟ چه کنم؟؟ می دونین چیه که اینقدر وسواس پیدا کردم ! آخه این اولین کادویی که بهش میدم. چون اولینه می خوام حسابی تاثیر گذار باشه. تو خاطره ها حسابی بمونه . تو تاریخ موندگار بشه. تو کتاب رکوردهای گینس (درست گفتم؟؟؟) بنویسنش!!

- دیشب که با دوستم رفته بودم کادومو بخرم. سره درد دل دوست طفلکم باز شد. دوستم یه دختر ساده و خوب و منطقی و با اصل و نسب و تحصیل کرده است  ( مثل خودم !!!!!) که اصلا اهل هیچ گونه دوستی از نوع ذکورش نبوده  ( مثل خودم !!!!) .

حالا یکی از همکلاسی های ذکور قدیمی ایشون که گذشته ای پر از شیطنت داشته اومده جلو و علاقه نشون داده و حرف از ازدواج زده ! و به قدری مظلوم نمایی کرده و حرف زیر گوش این دختر خونده که نه گفتن و واسش سخت کرده (البته اگه من جای دوستم بودم ، هیچ چیزی جلوی نه گفتن منو نمی گرفت!! کسی که من ازش خوشم نیاد حق نداره به من بگه تو !! )

اما از اونجایی که این دوستمون کلا نمی تونه نه بگه !! شبهای کابوس واری را می گذراند !

 هر چی هم که من نصیحتش کردم که بابا نه گفتن خیلی راحت تر از اونیه که تو فکرش و می کنی اما دل کوچیکش نمیاد که حرف واقعیش و به طرف بزنه!!

 چه کنم من!! دوستم واسم عزیزه طاقت غمش رو ندارم

پس یه چیز دیگه چطور می شه یه آدم سمج رو از سر وا کرد؟؟ اینم سوال دوم مسابقه!!!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
..:: ی ک ت ا ::.. یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.1taaa.blogfa.com

خوب جونم برات بگه که من فک میکنم کادوش کنی قشنگتر باشه...
سوالو دومو نمیدونم....ولی مساله ی یه عمر زندگیه دیگه....اگه نمی خوادش خیلی راحت بگه نه..و الا فردا دودش به چشم خودش میره......

هاله دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ http://mohammadandhaleh.blogfa.com/

به نظرم یه کاغذ کادوی خوشگل جینگیلی با یه روبان خوشگل بهتر از جعبه کادوئیه
به دوستت هم بگو که نظر واقعیش را بگه :
به قول معروف یه نه گفتن بهتر از اینه که ( بقیه اش یادم نیومد نمیدونم چرا)
مشاوره را حال می کنی دیگه!

همدل سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

سلام به نظر من جعبه بخری خیلی بهتره ولی جعبه اش شیک باشه ها !!!!!!! به اون دوستت هم بگو بگه من باید بین شما و یه خواستگار دیگه انتخاب کنم !! بعدش اون خودش مطمئنا غیب میشه !!!!!!

رها سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://hadisetanhaee.blogsky.com

به نظر من جعبه خوشگل از کادو قشنگتر. یه جعبه شیک.
چرا نظرت راجع به اون پسره منفیه؟ اگه واقعا اینقدر بده که ارزش فکر کردن نداره خوب باید با دوستت صحبت کنی و بهش بفهمونی که یه انتخاب بد یه عمر پشیمونی داره.
اون آدم سمج که می خوای از سر بازش کنی باید دید در چه زمینه ای سمج شده. اگه ابراز علاقه می کنه خیلی رک بگو کس دیگه ای رو دوست داری و اگر در مورد دیگه ایه که خوب ... من نمی دونم چه موردیه

تا بعد
رها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد