روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

روز مرگی های صحرا

من صحرام. از سالهای خیلی خیلی دور روزانه هام رو می نوشتم. اما همش واسه خودم و خدای خودم . اما حالا می خوام افکارم شما هم بدونی

ولنتاین زیبا!!

اشتباه نکنین !! این بغض  من مال این نیست که به وقت خدای نکرده، زبونم لال ، روم به دیفال ، روم به دیفال، شب ولنتاین بدی داشتم ! نه ! اصلا!!

می دونین چه اتفاقی افتاد! قریب به یک ساعت و اندی داشتم با شوق بسیار واستون مینوشتم . فقط مونده بود که بزنم ' انتشار' که اشتباهی دکمه دیگه ای رو زدم و همه چی پرییییییییییییییییییییییید .   توصیه می کنم هر چند خطی که می نویسین از همش کپی بگیرین!  

الان یادم نیست که چیا نوشته بودم ، اما کلی شرح و بست داده بودم!!

امیدوارم بازم بتونم خوب بنویسم.

خوب قبل از همه چی بذارین ازتون بخاطر اینکه ۴ روزه نیومدم عذر بخواهم. آخه ۲ روز که دسترسی به اینترنت نداشتم! ۱روزش ولنتاین بود وقت نداشتم! ۱روزش هم که جمعه و تعطیل بود.

خوب ! حالا بریم سراغ اصل ماجراااااا!

می دونین بالاخره پلیورو چجوری پیچوندم؟؟ گذاشتمش تو جعبه ! روش قلبای کوچیک کاغذی مامانی خوشگل ریختم و همه اینا رو زیر  پوشالای چوبی دفن کردم. روی پوشالها هم یه جعبه شکلات( ) که بسته بندیش مثل عطر بود گذاشتم!! تو نگاه اول تصور می شد که کادو عطره ( که همین تصور هم شد !! ) اما بعد می فهمم که چه اشتباهی کردن !!!!!  یادم رفت ازش عکس بگیرم بهتون نشونش بدم!

خوب حالا احتمالا می پرسین ( البته احتمال هم داره که نپرسین !! ) که تو چی گرفتی؟؟!!

حدس بزنین!!

کتاب؟ ............. نه!

عطر و ادوکلن؟ .............. نه!

لباسجات ؟ ( البسه!! ) ............. نه!

لوازم آرایشجات؟ ...........................نه!

کفشجات ؟؟ .............................................نه!

کیف جات ؟؟؟؟؟ .................................................نه!

ساعت !!!! ؟؟؟؟ .................................... آرهههههههه!! خوده خودشه!! 

یه ساعت خوچگل مامانی!! SEIKO

عکسشو گرفتم ولی هنوز یاد نگرفتم اینجا عکس بذارم سری بعد واستون می ذارمش!

خوب فعلا دیگه بابای!

پ.ن. کپی کردن یادتون نره!!

ممنون که عکس گذاشتن و یادم دادین ، اینم عکس ساعتم :

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
..:: ی ک ت ا ::.. شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.1taaa.blogfa.com

آخهههههههههههههههههه
بمیرم که پستتت پریده :دی
خوب اشکال نداره تجربه شد برات که کپی بگیری و هیچی بهتر از تجربه گرفتن نیس :دی:دی:دی:دی

همدل یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://hamdellife.blogsky.com

به به مبارک باشه ساعت قشنگت دیگه وبلاگدار شی پیش ما نمیای رفیق !!!!!!!!!!!!!!! اچکال نداره خوش باشی

رها یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ب.ظ http://hadisetanhaee.blogsky.com

مبارک عزیزم

ظاهرا اینطور که تعریف کردی معلومه که کادوت خیلی خیلی خوچگل شده بود. خوش به حالشون

کاش یکی هم برای ما کادو (البته با بسته بندی خوچگل) میداد.

عکس ساعتت یادت نره.

تا بعد
رها

هاله یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://mohammadandhaleh.blogfa.com/

سلام
مبارک باشه
عکس یادت نره خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد